PL
Wszystko zaczęło się jak zawsze – od planu. Jeden dzień na budowę dekoracji, drugi na zdjęcia. Logistyka, harmonogram, koordynacja – zespół wchodzi i działa. Zero chaosu, maksimum precyzji.
Sara James weszła w ten świat z lekkością i totalną naturalnością – latała, śpiewała, była dokładnie tam, gdzie trzeba. Kolorowa, dynamiczna scenografia autorstwa Natalii Mleczak idealnie grała z jej energią – paleta nasycona, forma czysta, światło prowadzone jak w teatrze.
Reżyserował Alan Willmann, który zawsze wnosi świeżość i instynkt do narracji.
Kamil Płocki za kamerą – wyczucie ruchu, światła i rytmu. Wszystko płynne, wszystko na punkt.
To była produkcja z gatunku: szybko, intensywnie, ale bez kompromisów. Każdy element miał swoje miejsce, a efekt – dokładnie taki, jaki powinien być. Albo nawet lepszy.
ENG
As always, it all started with the plan. One day to build the set, one day to shoot. Logistics, scheduling, coordination — the crew comes in and gets it done. No chaos, full precision.
Sara James entered the world we created with total ease — flying, singing, exactly where she needed to be. The colorful, dynamic set design by Natalia Mleczak matched her energy perfectly — bold palette, clean forms, light shaped like in theatre.
Directed by Alan Willmann, who brings instinct and freshness to every frame.
Behind the camera, Kamil Płocki — master of rhythm, movement, and light. Everything clicked. Everything flowed.
This was one of those productions: fast, intense, and uncompromising. Every element in its place — and the result? Exactly what it needed to be. Or better.